27. ALL DRESSED UP AND NOWHERE TO GO

photo by Love, Loren

Visto-me a preceito para algo que não sei. Apetece-me, fico mais bonito, olho-me ao espelho e gosto. Deambulo pela casa como se alguém me viesse buscar, mas ninguém me vem buscar... sou apenas eu. Eu vestido a preceito. Vou à casa de banho, lavo os dentes e coloco um pouco de perfume atrás da orelha. É para alguém cheirar, esse alguém por quem não espero. Sei que um dia estaremos juntos... eu e mais quem... não sei... mas visto-me a preceito mesmo sabendo que vou ficar por casa a comer uma pizza de micro-ondas e a ver um canal qualquer de televisão.

"I pack my suit in a bag. I'm all dressed up for prague. I'm all dressed up with you. All dressed up for him too... Prepare myself for a war before I even open up my door, before I even look out. I'm pissing all of my bullets about... Wrap myself in a bag I'm all wrapped up in prague, I'm all wrapped up in you, I'm all wrapped up in him too. Prepare myself for a war and I don't know what i'm doing this for... Trying to let it all go but how can I when you still don't know? I could wait for you like that hole in your boot waiting to be fixed. I could wait for you... what good would that do but to leave me bruised? Cheers darlin' here's to you and your lover ...darling. I got years... Pack my suit in a bag, pack myself in a bag, pack my suit in a bag all dressed up for Prague."

All dressed up, Damien Rice




Sem comentários: